woensdag 28 februari 2018

De lente ontwaakt

Vandaag is het alweer tijd voor de maandelijkse sketch challenge bij Dutch Doobadoo. 
Deze keer niet op de 1e van de maand omdat... Als je wilt weten waarom het een dag eerder gestart is, moet je morgen maar terug komen....
Deze keer is de sketch met shape art Ornament A5.


Mijn voorbeeld is een lentekaartje met blauwe druifjes.
Deze kaart gaat ook mee vrijdag en zaterdag naar de demodagen van Doe@ding in Spijkenisse. Daar mag ik een demo verzorgen met de mallen van Dutch Doobadoo i.c.m. Marianne Design.
'k Ben benieuwd wie ik daar zie...


De shape art tekende ik over op blauw en wit karton en op designpapier uit bloc "Crafty Patterns". 
De andere designpapiertjes komen uit bloc "Herbs & Leaves".
De afbeelding is getekend door Els Wezenbeek.
Bij wat blauwe druifjes en wilgenkatjes liggen een paar eieren met veertjes.
Op een tak van de appelbloesem zit een vogeltje.
Op een stukje designpapier heb ik een tekst gestempeld.
Hoop dat jullie inspiratie krijgen door mee te doen aan de challenge!

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1387 Wreath
Creatables: LR0402 Tiny's Grape Hyacinths, LR0406 Petra's waterlily (eieren), LR0512 Petra's appelbloessem, LR0515 Willow cats & birdhouse
Paper blocs: PB7054 Crafty Patterns, PK9152 Herbs & Leaves
Knipvel: EWK1254 Herbs & Leaves1
Clear stamp: PL1523 Project NL - Bloemen

Dutch Doobadoo: 
Shape art Ornament A5 470.713.154

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is geweldig mooi Tineke!
    Zo mooi alles bij elkaar gezocht.
    Leuk met de veertjes onderop.
    Ik hoop zaterdag te komen kijken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lentekaartje Tineke....hele mooie details en de sketch prachtig uitgewerkt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen