donderdag 13 juli 2017

Zon - zee - zand - zomer

Vorige week kreeg ik het schitterende nieuwe designpapier "Denim & Friends" van Maja Design binnen. 
En oh...wat is het weer gaaf! 
Ik liet er de autokaart voor Maurice al mee zien en ook bedacht ik dat het leuk zou zijn om de slippers in het mintgroen te maken.


Als basis nam ik shape art Flag en tekende deze over op wit karton en designpapier. 
De flipflops tekende ik op mintgroen karton en het designpapier. 
Langs de randen smeerde ik wat witte gesso.
De flipflops versierde ik met een bloem van de hibiscus.
Een afbeelding van de serie "Romantic Summer" van Studiolight vond ik er leuk bij passen. 
Eronder zit een stuk visnet en verder opgeleukt met emmer, schep, zeester, strandstoel, koraaltakje, kokmeeuw, zonnebril en tekststempel.
Omdat er in de afbeelding ook wat roze zit heb ik deze kleur terug laten komen bij de hibiscus en zonnebril. De glazen van de zonnebril zijn bewerkt met glossy accents zodat het lijkt of ze van glas zijn.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1278 Tiny's Sand castle, CR1279 Tiny's Ocean set, CR1363 Punch die - Sea shell, CR1409 Tiny's Fishnet
Creatables: LR0424 Bear chair, LR0470 Anja's Frilly square (takje), LR0477 Flip flops & sun glasses, LR0478 Hibiscus & tropical leaves
Clear stamp: KJ1713 Zomer

Van Dutch Doobadoo:




6 opmerkingen:

  1. Inderdaad prachtig papier Tineke!
    Je hebt er wat moois van gemaakt.
    De slippers zijn ook heel leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat heb je dit weer super mooi gemaakt.
    Graag echt zin in vakantie als ik naar je kaartje kijk.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk is deze! Grappig dat ik net gisteren ook een kaart met de flip flops van Dutch Doobadoo heb gemaakt. Te zien op mijn blog en doet ook mee met de challenges van Marianne Design en Kreadiva's. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje met de flip flops, Tineke.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen