vrijdag 21 december 2012

40 jaar getrouwd

Daar ben ik weer met een kaartje voor jullie en het blog van Hobby Home.
Het bericht had ik al eerder gemaakt en dacht dat het gepland stond voor vanmorgen maar ik had het in concept laten staan. Het valt niet mee om oma te zijn....hihi...;-)
Vandaag geen kerst maar een kaartje voor een paar dat 40 jaar getrouwd is.
Maandagavond kwam Maurice uit catechisatie en vroeg of ik nog een kaart had voor 40 jaar getrouwd. Eh...nee, die had ik niet meer op voorraad. 
Er werd me opgedragen om er dan maar één te maken want de ouderling die hen les geeft, is vandaag met zijn vrouw 40 jaar getrouwd.
Omdat zij ook een trouwe lezer van mijn blog is, kon ik het natuurlijk niet eerder plaatsen...
De vorm van de kaart heb ik met nestie grand label one gesneden en dubbel gevouwen.
Het dessinpapier is Minnenas Ateljé van Pion Design.
Het vintageplaatje heb ik van internet en heb ik met een ovale nestie gesneden en op het rechthoek frame van Joy! crafts geplakt.
Het "kant" randje is van Magnolia.
De takjes zijn van Cheery Lynn en 2 soorten van Marianne Design.
De bloemetjes zijn van Joy! crafts. 
Parels in de bloemen geplakt. Verder een strik met bedel en cijfers uit het papier geknipt.

Wil je de foto's van onze kleindochter zien, kijk naar het bericht hieronder.

26 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tineke.
    Ik ga nu gelijk naar de foto's van je kleindochter kijken :D

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke, er is me gisteren wat ontgaan, van harte gefeliciteerd met je kleindochter, wat ziet ze er goed uit, een dochter waar je trots op mag zijn. Wat een grote rijkdom om dat te mogen beleven. Ook dat het met de moeder goed mag gaan naar alle omstandigheden. Fijn dat ze vandaag weer thuis mag komen. Dit kaartje is prachtig hoor, dat je er nog tijd voor genomen hebt, ik wens je alvast een goed weekend toe. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zeker dat het 40-jarige bruidspaar het een fantastische kaart vindt Tineke.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie Tineke!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter. Fijn dat zo het er nu naar uit ziet alles goed is. Geniet ervan.
    Groeten Geertje Nieuwdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart weer Tinus, super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje
    En prachtig model
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Tineke,
    wat zullen ze hem mooi vinden,daar
    twijfel ik niet aan. En hartelijk
    gefeliciteerd met de geboorte van
    jullie klein dochter ,een groot wonder dat alles goed is,de Heere
    komt alle dank toe. Het is een
    schatje hoor ,wat leuk dat ze haar oogjes al even open deed.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je kleindochter!!! Wat een prachtige baby en wat fijn dat alles goed is gegaan. Lekker genieten hoor van het hummeltje.
    Je kaart is ook weer prachtig!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje, Tineke.
    Had hem al bewonderd bij hobby home.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart....echt een PRACHTIGE creatie heb je weer gemaakt.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke
    En weer een prachtige creatie zo leuk met al die mooie dingen erop en van je kleindochter heb ik al genoten van die lieve foto
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht van een kaart Tineke.
    Echt schitterend mooi.
    Bij Jullie kan het weekend zeker niet stuk.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als eerste gefeliciteerd kersverse oma en opa, helemaal super dat alles goed is gegaan en dat ze als het goed is al weer naar huis zijn. Zo fijn om te lezen na al die spanningen in de zwangerschap. Het echte genieten kan nu beginnen, prachtige foto's ook, wat een heerlijk mollig grietje. Top. En dan je kaart zo ontzettend mooi weer, echt een plaatje voor het oog.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW, deine Karten sind wie immer exzelent gemacht, ganz toll
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een beeldig kaartje Tineke voor een jubilerend paar.....wat moesten de kids zonder zo'n creatieve ma
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, wat zullen ze daar blij mee zijn.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wow Tineke, dat ziet er weer prachtig uit. Mooie kleuren!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooh Tineke wat een prachtig mooi kaartje, echt een juweeltje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt schitterend. Heel mooi ook dit modelletje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Tineke!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Tineke en wat ken je met verschillende mallen toch mooie kaarten maken hé.

    Groetjes en een heel fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke, wat een mooi kaartje weer zeg! Maar ook van Harte Gefeliciteerd met jullie kleindochter, wat een mooi meisje. Heel fijn dat alles gezond en wel is. Nu kan Jaqueline lekker gaan genieten van haar kraamtijd. En jullie van het opa en oma zijn! Ik hoop dat het met Jaqueline ook goed gaat! Ook Jaqueline en Gert van harte gefeliciteerd hoor met jullie prachtige dochter! En wat zullen Hilary en Maurice trots zijn, ze zijn nu oom en tante! Tineke ik wens jou en je gezin hele fijne Feestdagen en een gezond en gelukkig 2013.
    Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterend kaartje Tineke!!
    Ja als pas nieuwe Oma wordt er wel eens wat vergeten hahaha, komt me bekend voor:) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Tineke,

    ein traumhaftes Kärtchen ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen