maandag 26 maart 2012

Triangelbox

Wat een leuke reacties hebben jullie gegeven bij de foto's van de bruiloft van onze dochter en schoonzoon. Dank jullie wel!!!
Ik hoop z.s.m. op jullie blogs langs te komen want ik loop echt giga achter... Sorry meiden ;-)

Zaterdag hadden we een verjaardag en ik had al eerder een kadoosje voor hem gemaakt maar had het tuurlijk niet eerder geplaatst.
Het is weer een triangelbox geworden. Ik heb ze al eerder gemaakt maar het is een snel en makkelijk doosje voor als je weinig tijd hebt. Zo'n doosje heb ik in een uurtje ofzo klaar.

Omdat Wout, onze neef, vrachtwagenchauffeur is, wilde ik er iets bij hebben wat ermee te maken heeft. Iets van vrachtwagens heb ik niet maar wel een stans van deze T-Ford.
Ik heb het van zwarte color-core cardstock gemaakt en opgeschuurd. Ik heb de voor- en achterkant allebei gestanst en met kit verhoogd.
Ook nog 2 gears van Tim Holtz gestanst en een label erop gemaakt met een tekststempel van Eline's Words.
Erin had ik paaseitjes en geld gedaan.

29 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    Mooi doosje hoor.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi tineke,

    wauww wat een super mooi doosje is dat...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer fantastisch uit
    Die auto erop is ook hartstikke leuk.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje heb je gemaakt! Ik ga nog even naar je blogpost van je dochter kijken...die heb ik gemist!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend doosje en heel leuk die auto erop.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doosje Tineke
    leuk zeg zo met dat autootje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het doosje ziet er erg leuk uit, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verassing is dit, en nog lekker ook!@

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke

    Je hebt er een mooi echt mannendoosje van gemaakt, leuke vorm ook.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi doosje Tineke en ze blijven zo leuk hé om te geven simpel maar o zo leuk, en je heb hem weer schitterend versierd.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er echt helemaal te gek uit! Heel leuk dat je dat papier hebt opgeschuurd, geeft een leuk uitzicht!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk kadootje heb je zo, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk hoor Tineke!!!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk doosje!
    Heb net effe de foto's zitten bekijken van de trouwerij.
    Wat zien ze er prachtig en stralend uit! En wat hebben jullie het huis mooi versierd!
    Nagenieten van een mooie dag en ja de eerste vogel is uitgevlogen, maar haar nest is niet verweg zoals je zelf al zij;)
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het een super mooie creatie geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend doosje heb je weer gemaakt Tineke.
    Mooi papier en de inhoud klinkt heel goed en lekker.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk doosje om kado te geven, je zwager zal er zeker blij mee zijn.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Enig doosje Tineke!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi tineke
    wat een lekker stoer doosje om weg te geven en zeker met dit stoere papier en de details:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dit model toch zo leuk! je hebt er weer iets erg moois van gemaakt, lekker stoer ook.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een super leuk doosje.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit ziet er super leuk uit Tineke.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er weer super uit!!

    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk doosje.
    Erg leuk gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lekker stoer doosje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen