vrijdag 3 februari 2012

Rozen

Bedankt voor jullie berichtjes over mijn slapeloosheid.
Fijn dat ik niet de enige ben... Zelf denk ik dat het door de overgang komt maar volgens de ha is dit echt uitgesloten. Misschien weet hij niet hoe een vrouw in elkaar zit...
Toch hoop ik dat dit geen jaren zo achter elkaar duurt...
Vannacht heb ik weer eens heerlijk de hele nacht doorgeslapen. Wat een weelde!
Gisteren vertelde ik al dat het een kaart met een ander plaatje zou worden.
Het papier is dus hetzelfde als gisteren, ~Pretty in pink~ van Glitz. Dit plaatje met het rozenboeket vind ik zo mooi en het idee om dit papier te gebruiken kwam direct boven nadat ik dit plaatje tegenkwam.
Hier horen tuurlijk roosjes als bloemen blij dus de English rose gebruikt. De blaadjes zijn met een pons van Nellie Snellen. Ik wilde op het rose stukje onderaan nog een tekst zetten maar kwam erachter dat ik de stempel even uitgeleend heb. Die zet ik er dus later wel op.

34 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart, wat een mooie warme kleuren. Een mede sportster van mij heeft ook slapeloze nachten hoor en dit komt dus wel door de overgang,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een bjoetie Tineke enne je HA weet er dus blijkbaar echt niks van kan wel degelijk door de overgang komen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, Tineke.
    De roosjes zijn ook mooi, ik moet er nog wat handigheid in krijgen hoor.Ik heb de chinese roos en nog één van Joy crafts de small roses, maar ik vind het nog een gepriegel hoor.
    Fijn dat je vannacht even heb kunnen bijtanken, hopelijk blijft het zo.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje van een kaart Tineke.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer en zo`n mooi plaatje ik sla het we op hoor.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOh wat vervelend Tineke!! Fijn dat je vanacht wel een nacht hebt kunnen bijtrekken!!
    Schitterend kaartje heb je weer geaakt.
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie mooi!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke, ik weet misschien nog een ander slaapmiddeltje, de pleegzuster bloedwijn, dat kan ook goed helpen, de beide kaarten zijn mooi geworden hoor, ik loop alleen wat achter. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje
    En een prachtig plaatje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje, heel mooi van kleur.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kaartje is heel mooi geworden met een overdaad aan rozen, super!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja, mannen komen van Mars en vrouwen van Venus.........zelfs huisartsen schijnen daar niets van te begrijpen :). Maar fijn dat je weer een behoorlijke nachtrust hebt gehad en nu proberen vol te houden!
    Je kaartje is overigens weer beeldscchon!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! En fijn dat je weer goed geslapen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een prachtig kaartje en ik weet
    ook niet of ht door de overgang komt want
    ik heb van de overgang geen last gehad en ben
    nu 65 en heb nog steeds last dat ik af en toe heel
    slecht slaap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woww Tineke, wat heb je er weer een bjoetie van gemaakt zeg, het plaatje past super bij het schitterende papier !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart Tienek, en het plaatje past zeker perfect bij het mooie papier.
    Fijn dat je vannacht goed geslapen heb houden zo.
    Fijn weekend gewenst.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,wat een schitterende kaart is dit.
    Heel mooi plaatje heb je gebruikt.
    Fijn dat je weer lekker geslapen hebt vannacht,
    Hoop dat je vannacht ook weer lekker slaapt Welterusten.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart.
    Fijn dat je een nacht goed geslapen hebt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohhh dit is ook weer een prachtig kaartje Tineke!!!
    Fijn weekend!!!

    groetjes Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt weer een prachtig kaart !!!!! Groetjes Anie I

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart is dit geworden. De bloemen, het papier en je plaatje alles past perfect bij elkaar.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart, erg mooi die rozen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke, balen van de HA, heb zelf ook niet zo'n vertrouwen meer in de mijne......heb ook al een tijdje last van stukken minder slapen en vaak wakker worden, en slaappillen van de HA doen bij mij ook niet veel, ik heb wel baat bij Melatomine tabletten neem die een uurtje voor het slapen in en dan slaap ik in ieder geval een uurtje of 5 a 6 door, en er toch niet te vaak uitgaan als je wakker word anders wordt het van kwaad tot erger (bij mij dan).
    Je kaartje is weer ouderwets geweldig, en hou je taai meis.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tineke, balen van de HA, heb zelf ook niet zo'n vertrouwen meer in de mijne......heb ook al een tijdje last van stukken minder slapen en vaak wakker worden, en slaappillen van de HA doen bij mij ook niet veel, ik heb wel baat bij Melatomine tabletten neem die een uurtje voor het slapen in en dan slaap ik in ieder geval een uurtje of 5 a 6 door, en er toch niet te vaak uitgaan als je wakker word anders wordt het van kwaad tot erger (bij mij dan).
    Je kaartje is weer ouderwets geweldig, en hou je taai meis.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige rozenkaart.
    Eehhh slapeloosheid ja dat herken ik ook of dat nu de overgang is ik weet het niet.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig kaartje weer.
    Blij te horen dat je lekker geslapen hebt, hoop dat het blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tineke,
    wat een prachtige kaart weer, het plaatje is ook geweldig, ik ga het zeker ook een keer gebruiken.
    Ik ken ook een beetje het probleem met slapen, mijn man is altijd de punt af dus die wil op tijd in bed, ik ga dan ook omdat ik het anders zo ongezellig vind, ik slaap wel snel maar om 2 uur ben ik al uitgeslapen, ik denk dat het bij mijn leeftijd hoort, (ben nog niet in de overgang)ik heb ook gewoon niet zoveel slaap nodig dan mijn man.
    Ik ga dan vaak als hij slaapt er weer uit en dan lekker even bloggen.
    Fijn weekend, ga je ook lekker schaatsen?Ik wel hoor!
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart weer, mooi gecombineerd met het geweldige papier. Super!
    Fijn weekend en groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig zeg!! Die roosjes ook, heel mooi!
    Vervelend joh, dat slechte slapen. Ik ben wel in de overgang en heb ook tijden dat ik slecht slaap. maar dat komt dan door opvliegers.
    Hoop dat het snel minder zal worden voor jou, slapen is erg belangrijk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend kaartje Tineke

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Tineke

    Leuk koffiemok heb je gemaakt voor je vader en gefeliciteerd hiermee.
    Slecht slapen had ik vroeger ook en wel drie maanden en dat ga je zeker voelen.Ik kreeg 3 maanden luvial ( ook de overhangsklachten) en daarna was het over en geen last meer gehad.Misschien ook iets om te vragen.
    Slecht slapen hoor je vaker hoor,maar gaat OVER!!!!!!!!!! Helaas duurt dat te lang he?
    Gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het papier past idd erg goed bij dit plaatje, een beauty van een kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kaart Tineke.
    Voelt gelijk een beetje zomer

    BeantwoordenVerwijderen